Monday, December 30, 2013

SELAMAT TINGGAL SWEET SOUR 13

Aish.. tanpa kita sedari waktu itu terus berlalu , senyap-senyap je dia tinggalkan kita  dengan pelbagai kenangan,detik-detik, kadang-kadang kita suka menikmatinya dan kadang kita benci dan rasa sangatlah teruk untuk ditempuhi ...

Itulah aku ... budak yang selamba , pakai selipar dan buat muka toya ...

Aish..esok last day untuk 2013....

Yeah welcome 2014 =) ..!!!!!

Perasaan ? tak tahu lah banyak sangat impian / harapan setinggi gunung masih lagi di awangan dan masih lagi tak tergapai dek tangan yang pendek dan perasaan hati yang serba serbi tak kena ni.... -,-

mesti ada yang kecewa kan?? sebab tak dapat benda yang dihajati even dah nak habis tahun pun masih tak score goal lagi ..aku mahu lesennnnnnnnnnnnnnnn kereta la!!! ....aish....One more things benda yang sangat ku terkilan saat ini adalah aku p punya lurus p la format laptop aku,,finally all my RUNNING MAN download have gone .. waaaaaaaaaaaaaa!!!

Aku pun lupa nak save software2 yang tak sepatutnya aku buang ... huhuhuhu ...

aish penyesalan '' Nasi dah jadi bubur '' benda dah jadi takkan dapat dipusingkan balik!


Tips elakkan rasa penyesalan itu dari terus merajai hati :

1 .Benda yang berlaku itu pasti ada hikmahnya ,.

2.Jangan tension2 sangat memikir benda/masalah itu boleh jadi gila tahu !

3. Pergilah karoake ke,hempas barang ke , makan ke benda yang kita, buat aktiviti kita suka .

4. Berusaha dapatkan benda itu sampai kita rasa puas hati balik.

5.Kalau tidak dapat juga,tabahkanlah hati dan redha sahajalah ,, mungkin bukan rezeki kita .



Sekarang ni aku tengah menyesal tapi relax2 dulu aku akan usahakan untuk dapatkan semula software2 aku yang hilang tu , pasal Running Man movie tu, urm.. tengok kat TV je la .... huhuhuhu......

Aish kemas2 beg untuk pulang semula ke asrama ..

Perasaan sedih sebab terpaksa jauh gan mak abah .....

Gembira sebab aku dah last semester ...hahahahah

 


No comments:

Post a Comment